efter regn kommer solsken..

Ja, det är typ de den här dagen har handlat om..  Kom till skolan och hade inte en lektion, inställt är bra.. Satt och vänta till kl1 för då skulle vi på en teater i forum och den var ritkigt rolig tycker jag iaf :) Sen efter den så kommer vi ut och det spöregnar och då menar jag verkligen spöregnar!! Men så blir det stan en snabbis och vi planera lite till födelsedagsbarnet osv ;) hihi, sen drog jag till skolan för att hämta lite saker och min cykel och sedan kommer jag ut och då är det typ världens solsken med det måste ju vara för att jag skulle träffa min sötis ;) blev en snabbis till Roma där han käka lite och jag fick smaka ;P haha! Sen skulle han tillbaka och jobba 4h till :/ tråkigt! men fick iaf träffa han en kort stund :) Fick reda på att det visst är prov imorgon och vi får vell se hure blir med den saken, låter inge vidare.. Men ska iaf försöka göra klart ett annant arbete så man slipper tänka på de :) hiih, ska försöka ta tag i det nu, så det är vell bäst om jag slutar skriva :P

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0