fredagsfest ;)

Dagen började inte dirket bra, vaknade med världens huvudvärk samma som jag hade när jag somnade plus att jag hade sovmorgon men vakna för tidigt!! usch säger jag bara;P haha, skolan är lika tråkig som vanligt och vi är lika oseriösa som vanligt :P haha, speciellt på naturen ;) Men När vi äntligen sluta så blev jag glad och huvudvärken är nästan borta ;) haha.. Nu har man världens sommarkänslor, sjukt skönt :) Ikväll blire massa firanden hos Josefine eftersom hon fyllde igår, käk och grejer blir vi bjuda på :) riktigt trevligt! Sen blir det vell lite alkohol och snack, sedan blire vidare till eskilstuna för att gå ut ;D hihi, kan inte bli annat än trevligt!! Ska snart hoppa in i duschen och sedan försöka komma på vad jag ska ha på mig?! Vi ska ju typ vara där redan kl5, men det blir nog bra ;) Sen träffar man nog troligtvis sötisen och sen får man somna in med han, bättre avslut på en kväll får man leta efter! Vill gärna hänga med på innebandy finalerna imorgon ju, men vi får vell se hur det blir med det.. vågar inte fråga mamma om pengar :P haha!
Ha en bra kväll allihoppa, för vi ska ha snooor kul iaf :D

PÖÖÖÖÖÖÖSSS <3

image12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0