hoppa lite till..

Hela dagen har jag haft sådanna sommarkänslor så det är helt sjukt!! vill bara att det ska bli sommar och göra allt man kan göra då, vill bara att det ska vara en månad framåt det funkar fint för mig :) Ge mig lite värme!! De har vart ritkigt fint idag iaf :) Käka med mamma på kinan idag, riktigt gott :) Sen blev det lite shopping på h&m också ;) behövs verkligen! Jag är så sugen på att göra allt man kan göra när det är sommar, kan inte sluta tänka på det. Fick en låt av fredrik också, gjorde ju inte direkt allt lättare :P haha.. Men dagen har vart trist, men får vell skylla mig själv ;P haha.. Nu ska jag typ gå och fixa lite käk till mig & mammi, sjukt sugen på pommes & korv, så vi får vell se vad det blir ;) hihi, mästerkocken linda ska ut i köket :O haha!
Men ha det så bra allihop :)

PÖÖÖÖSSS <3

Dansa med varandra och hoppa lite till,
fy fan va det är svårt och bara sitta still!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0