långtråkigt..

Det kan man ju verkligen säga att jag har, usch! aldrig vart med om en tråkigare eftermiddag.. Skolan började iaf bra, jag och linn var väldigt pirriga över det som skulle hända lite senare ;) Det började med att vi igår kväll smög runt hos josefine i väntan på att hon skulle somna men gick ju sådär :P haha, vi satte upp lite bilder på några pinnar så det blev en skylt och ställde mot hennes hus :) eftersom hon fyller år idag ;P Sen i skolan så gick vi upp på ballkongen och hängde upp ett stort lakan där det stog "GRATTIS JOSSA BÖLD 18ÅR!" riktigt fin varen ;) men hon slet nästan ner den direkt :O för tråkig!! men det var kul iaf ;) Sen har det bara vart segt och jag har skrivit klart min jäkla svenska.. sämst..  Men nu väntar jag bara på en underbar lektion med Barbro, haha.. Sen idag blir det tydligen hem och inte göra ett skit eftersom allt är ju så sjukt tråkigt och alla gör alltid en massa annat hela tiden, orka de liksom.. Men dagen blir nog rätt lång så vi får se hure blir.. Nu måste jag försöka rycka upp mig, lektion om 20min, YES!

byebye..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0