morgonpigg?

Usch, jag har egentligen sovmorgon och ändå har jag vaknat och är pigg som en mört typ^^ hah.. Somnade väldigt tidigt igår för en gångs skull så de va ju skönt iaf :) Börjar 10 idag och sen efter den lektionen drar vi till västerås i think :) trevligare än inget alls.. Kanske hittar nått, men ska näsan bara försöka hitta en enda sak så vi får hoppas jag hittar de :) Sofie ska vi träffa när vi kommer fram i västerås och det var ju länge sen man såg henne tkr jag.. Så tråkigt när hon går där i västerås och man aldrig får träffas :( hehe, men bara hon är nöjd så! Vädret ser väldigt risigt ut idag men jag bryr mig inte så mkt för jag ska inte festa! För mig blir det lugnt med fredrik & familjen, kanske grilla och göra något mysigt :) Blir nog iaf en vända till brasan om det inte regnar.. Jag har hotat fredrik med att klippa sig idag annars gör jag de på han så nu är han lite rädd och måste hitta en frisör :P haha, sen ska vi färga hans hår också :) hiih.. Men nu orkar jag inte direkt skriva mer, för jag är egentligen en supertrött person som bara råka vara pigg när hon vakna.. och nu är jag hungrig också, eftersom heeela familjen sitter ute och äter!! Men får vell gå dit och ta mig en matbit ;)
Ha en super bra dag!

POESSS <3

image15

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Jag skulle behöva en sovmorgon!

2008-04-30 @ 07:17:47
URL: http://angelicascloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0