Skoltrött..

Skolan är verkligen helt värdelös just nu, jag får panik! Orkar verkligen inte bry mig om skolan längre, eller jag har typ aldrig brytt mig så det spelar ju inte direkt någon roll :P haha, Hade prov idag också och det får vi nu se hur det gick, känns som jag bara hade pluggat på fel saker.. haha.. Egentlgen borde jag göra mitt skolarbete som ska vara inne imorgon nu, men jag förstår inte varför jag inte gör det.. Börge kommer bli jätte sur på mig om jag ej hinner göra klart det men men ;P Har träning ikväll och det ska vell bli kul, är inte direkt så jätte sugen på att träna ikväll men det är ju trevligt att träffa dom i laget som är där ;) Senare ska jag träffa min sötnos för han jobbar till kl9 och sen ska vi träffas och mysa lite :) kan inte bli bättre! Nu har jag faktiskt lite ont i huvet men jag orkar inte bry mig så jag sitter här ändå :P haha.. Finns verkligen inget annat att göra, usch!
Men jag ska väl gå och fixa lite andra saker och kanske ta tag i mitt arbete om nu orken finns..

Bara för dig då går jag genom storm och vindar,
livet är svårt men din kärlek förblindar.
Kärleken mellan våra själar är starkare än jord, luft, eld och vatten,
jag har letat länge men tillslut hittat skatten.
Du ger mig din hand, du ger mig ny styrka för tillsammans skänker vi varandra lycka!

PÖÖSS <3

345671-9345671-7














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0