slutt..

Nu är helgen slut och det gick lika fort som vanligt, usch! Gårdagen spenderades på världens bästa skola med ett drygt jäkla högskoleprov, och det gick ju som det gick ;) haha.. Sen blev det iaf kolla när sötisen spela fotboll och han var jätte duktig och gjorde ett mål :) fast sen skada han sig.. Men får hoppas det blir bättre, bara och bita ihop ;) haha.. Sen vart det lite tv&mys hemma hos Linnéa, senare kom våra andra tjejer men dom drog typ lika snabbt :P haha, vi gick vidare, tog en lång promenad och lite annat :) haha.. Sen var typ  kvällen slut.. Idag vaknade jag upp med min sötis brevid mig och vi var riktigt sega båda två, så vi sov typ bort hela dagen.. fast vi hann med lite olika saker iaf :) Men nu blir det film och jag är lika seg som vanligt och inte orkar gå till Linneás pappa för att få sällskap av tjejerna, så då får man skylla sig själv och sitta här i sin ensamhet :P haha.. Men nu måste jag kila för annars missar jag filmen också, jag har itne ens valt vilken jag ska se men det löser nog sig :) Ha en bra kväll!

PÖSSIPÖSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0