summertime :)

Känns så himlans sommrigt med det här underbara vädret! Jag bara nästan döööör :) Och igår blev det första grillningen med familjen, för underbart och bara känna doften av grillat! Dagen kunde inte börjat bättre med en power walk ute i solen, då kommer hjärnan verkligen igång och man blir bara så glad :) Nu blir det snart frukost och sen blir det duschen och allt de vanligt ;) Har bara två lektioner idag och sen skulle jag & elin snacka lite med börje, vi har lite hemliga grejer på gång :P haha! Sen blir det att va lite barnvakt och försöka plugga kanske.. vi får väl se! Men jag har haft en jätte bra helg med sötisen och en massa annat skoj :) Nu ska jag äta frukost så ha en bra dag ;)

PUSSPUSS!

Jag älskar verkligen dig fredrik <3
image14

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Älskar dig också Linda

2008-04-21 @ 13:35:08
URL: http://FredrikAhlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0