augusti?

Det går så snabbt och snart är även augusti slut? hur kan en sommar gå så snabbt när man inte gjort ett skit? förstår ingenting.. Jag har nog sovit hela dagen till och från ända till klockan halv 3, helt sjukt.. Men vad ska man göra de dagarna när man inte jobbar? då är ju livet typ värdelöst?.. Nu ska jag sluta vara så deppig, men det är ju inte direkt så enkelt när allt är som det är.. Idag är en deppar dag och jag ska strax lägga mig i sängen och glo på nån jävulsk tråkig film och känna mig som att jag vore mest ensammast i hela denna värld, för det är jag ju nästan? Men jag får vell skylla mig själv eftersom jag bara gör allt värre, men vem skulle kunna vara så stark och klara av de vi hellst av allt vill ha? det är nog svårt att göra som det är just nu.. Hoppas tiden går fort och livet förändras så vi snart kan ses en vacker dag och ha en riktigt trevlig tid tillsammans! Det är nog min högsta önskan, fast egentligen är det nog det helt andra men det blir bara värre om man tänker så.. Så sluta nu Linda och låtsas vara en stark person, för det är vell de alla tror att du är?.. Sängen nu, hejdå.

orka bikta sig liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0