evig väntan..

Alltsammans känns som en lång och evig väntan.. Det är inget jag vill dela med mig av men det är bara så fruktansvärt jobbigt och varje gång jag tänker på det mår jag bara dåligt.. Jag vet varken ut eller in eller vad jag ska göra? Men hoppas det löser sig för jag vill bara att allt ska bli som förr, fast nej det vill jag inte. Jag vill att det ska bli bättre än förr!

Denna dag har inte bestått av så värst mycket, vakna vid en rimlig tid och började sakta men säkert att städa mitt hemska rum.. Det blev klart tillslut och jag åkte då med Sofie till västerås som skulle växla lite pengar osv :) Det var skönt att komma ut lite fast jag mådde bara så fruktansvärt dåligt så var lite tråkigt.. Åkte direkt hem för att sova så jag skulle bli bättre när vi skulle fara och kika på Linnéas nya lägenhet i västerås och den var verkligen hur mysig som helst! Usch vad jag blev avis :P Men tyvärr så mådde jag lika dåligt då så det blev direkt hem för att försöka vila lite men det går inge vidare.. Sitter här istället och tycker synd om mig.. haha..

Imorgon är en ny dag och jag hoppas den blir mycket bättre än denna,
fast det är jag nästan säker på att den blir ;)

PÖSSHEJ - som man brukar säga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0