Göteborg..

Yes, morgonen började klockan halv 7 med att gå upp och klä på sig för att sedan sätta sig i en trång bil och åka ner till göteborg.. Det tog lite tid men vad gör man inte :P Ville ju vara med och kolla nya bilen :) Den blev bra iaf. Fick provköra lite på vägen hem, jag säger bara shit. det känndes som jag var nybörjare igen och övningskörde typ! haha, var livrädd :P Men man vänjer sig nog :) Kom hem halv åtta på kvällen och var lagom sliten och imorgon blir det upp och åka till skolan där vi måste registrera oss, lite nervöst är det allt ;) hihi.. Men det ska nog gå bra, jag har ju trotsallt Malin :) skönt! Sen blir det hem och träna lite innebandy :) Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka förbereda mig lite inför imorgon och lägga mig i tid :)

Så här såg den nästan ut, fast lite snyggare då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0