Helgen ;)

Helgen har börjat riktigt bra om man nu ska jämföra denna med andra helger.. Igår så var jag till mammas jobb och vi luncha lite och kika i affärer, sedan åkte jag förbi med fredriks cykel och sedan blev det att träffa Linnsan på stan ;) Vi fika lite och kolla i lite affärer, fanns inte direkt mycket men ändå :) Vi satt mest och försökte klura ut vad som kunde göras på kvällen, det tog sin lilla stund och vi hade nog världens mesta beslutsångest :P Men vid en typ 8 bestömde vi oss för att umgås med några kamrater som var en väldigt lång tid sedan :) det var riktigt trevligt! Sedan blev det hantis och där tyckte jag det var mycket folk för att vara innan löning? Fast det var ju tur de iaf :) Sen blev det hem direkt och sova, fast var inte så lätt, blev störd hela tiden.. men iaf :) tillslut somnade jag och sen idag mår jag lika bra som alltid, snart blir det att hoppa in i duschen och sedan pysa iväg till intersport där vi ska prova lite innebandyprylar ;) Vårat gulliga mulliga lag har 20% ;) haha.. Sen blir det förhoppningsvis lite Örebro där det är några artister som ska uppträda kan bli trevligt om vädret håller i sig :) Men det blir nog mest lugnt tror jag.. Nu ska jag pyssla med lite andra saker än att bara skriva om mig själv ;P
Ha en strålande dag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0