the winner takes it all..

Natten gryr till morgon och morgonen blir till dag och dag går till kväll och sedan är natten här igen.. Sen rullar det bara på så i all evighet.. Livet är bara ett hjul som bara rullar och rullar tills allt tar slut.. Det låter tragiskt men det är sant. Och innan det är försent så ska jag åstadkomma allt jag vill göra och jag vet redan mycket nu som jag vill ska hända hoppas bara att de kan ske.. Nu pratar jag inte om minuter eller dagar, utan det är allt hela min framtid, mitt liv ska bli perfekt fast det kommer innehålla mycket som är tråkigt så ska jag ändå alltid försöka se det positiva! Jag ska börja på universitet om bara några dagar och jag spelar innebandy i div1 men KÖPINGS IBF som bara gått framåt ända sen vi starta :) Sen får jag absolut inte glömma mina fantastiska vänner som gör mig glad! Fast jag vet att jag är dåligt på det där just nu, kanske inte uppskattar er som jag borde, men jag orkar verkligen inte någonting just nu och då blir det lätt som det blir.. Men jag försöker och jag vet att ni alltid är söta och vill mitt bästa :) Något som mer är bra är att jag snart får lön och jag hoppas jag inte blir besviken på den eftersom jag riskerat så mycket för att få två jobb att fungera, men vill man så går det.. och detta blev att jag förändrades som person eftersom jag inte orkade vara glad efter att ha stressat mig till två arbeten på samma dag.. Då blir man lätt utmattad och inte helt sig själv.. Nu har jag skrivit jäkligt mycket om mig själv men jag vill bara övertyga mig själv att jag mår bra.. Hoppas jag lyckades lite iaf ;) haha.. Ha en bra kväll nu och jag hoppas att jag får sovmorgon imorrn :)

I've played all my cards,
and that's what you've done too..
Nothing more to say, no more ace to play..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0