tråååk

Jag har riktigt tråkigt men det kan man ju förstå eftersom jag sitter här och tillochmed skriver blogg!? haha, då är det riktigt illa.. Dagen började med att man vaknade upp hemma hos Sofie på landet där även Linnsan var :) sen blev det att träna med innebandyn, lite löpning &styrke :P jobbigt.. Men sen blev det hem och sova en stund för att sedan åka och jobba i några timmar :) gick bra! Sen har jag bara tagit det lugnt resten av kvällen, vill inte sova för det är då alla tankar dyker upp.. Men jag hoppas iaf inte dom ringer imorgon för då kommer jag vara jävligt trött, men ringer dom så jobbar jag för jag kan ju såklart inte säga nej ;P haha.. Men ska jobba så mycket som möjligt nu innan jag börjar plugga för finns inget annat vettigt att göra :7 men sånt e livet! Har vart på träningsläger hela helgen och vi hade även träningsmatch mot telge där jag gjorde mål, haha!! det kan ju vara värt att nämna :P tss..  Nu ska jag gå och lägga mig till ro och sedan försöka somna in i en djup och skön dvala..

NATTTTIII :)

Saknaden är stor utan dig vid min sida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0