usch..

Natten var vell inte direkt den bästa jag vart med om.. Jag somnade kanske halv 3 sen vaknar man runt en åtta det känns ju sådär :S Men ringde iaf doktorn direkt och fick en tid nu vid en halv 11, hoppas de vet något eller kan få mig att slippa dessa besvär :/ vore hur skönt som helst, känns typ som att jag ska kvävas när jag andas..  Men vi får vell se hur det går :) Sedan ska jag kanske förbi min mor och efter det blir det nog att färga mattes hår som är en aning behövligt ;) haha.. Sedan blir det att träffa Linnsan och kanske ta en fika eller vad vi nu hittar på :P huhu.. Nu finns det inge mer att säga bara att jag hoppas allt blir bra!

BYEBYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0