lördag..

Jo det är ju lördag hörde jag? men vartå liksom.. känns inte alls.. Blev jävligt lugnt igår med tanke på att juldagen var i torsdags och fyfan vad dåligt jag mådde dagen efter.. det blev en heldel drickande kan man säga ;) haha... Men det var roligt iaf :) Fynda en del på kicks igår också på deras rea :) alltid nice! Var i himmeta hela kvällen igår och lata mig framför tvn med sofie :) vi var riktigt slitna! hahah.. Idag blire jobb om ca 2h, kuuuuuul :P hahah, neeeii :) Men det är ju bara 5timmar så går nog fort :) tihih.. sen kommer man hem kl9 och då blir det nog bara lugnt med familjen o så :) känner mig jävligt uppstressad att vårt lilla lov snart är slut, och vårt pm är så långt ifrån klart som de typ bara gåååår :/ uuuhhuu.. Nu blire duschen sen bara lugnt typ :) byebyebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0