måndag..

Måndagen den 8e december börjar lida mot sitt slut.. Blev väckt av rekryteringen imorse av att de behövde snabb hjälp, så det var bara att hoppa upp och kasta på sig klädera och cykla ner ;) vad gör man inte för pengar! tss.. Jobbade bara till 13 så de va skönt :) hem och sov en liten lur sen blev det en trip ptill biginn där jag kollade på en ny klubba.. Eftersom mitt blad som jag gillar ej blev förstört så bestämde jag mig för att köpa en billig klubba och sedan sätta på mitt blad på den :) och det vart super! tränade med den idag och det gick helt okej fastän vi inte gjorde så mkt men :) Kom hem och åt tacos, det var sååå gott! var hur hungrig som helst :) tihi.. Nu är det seinfeld sen blir det att sova, godnatt gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0