plugg..

Idag blev det plugg med malin på vårt fina bibliotek :) haha.. så jävla svårt den här skiten... Men vi kämpar vidare.. Tog en lunchpaus och åkte och käka på kina, mycket gott :) hihi.. Sen blev man hämtad av sofie och det blev lite solning, så underbart skönt nu när det är så kyligt ute! :) somnade så skönt så.. Sen ahr de bara blitt lugnt och senare ikväll blire att kolla på kungsör-vib med tjejerna, kan blir kul ;) hehe.. Så måste spela in greys ikväll också, missar ju de! Längtar tills julegranen kommer upp och allt blir så mycket mysigare då, älskar verkligen julen! fast har inte alls nån julkänsla :/ för tråkigt.. Mitt rum är så stökigt så jag blir ledsen! men men, bara mitt problem och bara jag som kan fixa de.. förutom när mamma är snäll då ;) haha.. Får ta tag o städa de där snart tror ja.. Ha en bra kväller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0