söndag åter söndag..

Ja, jag tycker det är söndag nästan varannan dag ju! helt sjukt.. Men den här söndagen har vart lite jobbigare än de andra för idag har jag jobbat mellan 7-16.. men det är alltid trevligt med extra pengar :) gick helt okej! Det var ett tag sedan jag hade en vit helg, har alltid blivit o firat lite smått med tjejerna efter matcherna osv.. Men denna blev det inget för mig och det var mer än skönt! Blir nog ännu en vit helg nästa vecka men vad hjälper de när det ändå inte kommer blir någon vit jul ;) heh.. Efter jobbandet blev det hem och sova en stund och det var verkligen super skönt :) Sen nu ikväll blire vell bara lugnt med tv&film :) Myst med familjen hela helgen och det är inget jag klagar över, har minst lika trevligt med dom :) Kanske ska nämna att vi vann matchen igår! med 8-6 :D nog för att vi tappade en 8-2 ledning men allt kan ju ända i innebandy och man får absolut inte tro att man vunnit efter 2a perioden! det är något vi lärt oss nu tror ja ;) Imorgon är jag iaf ledig och ska sova ut så länge jag bara kan! fööör skönt :) Nu är det gossip som gäller :) Ha en fortsatt god kväll & en 2a advent :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0