vilken dag..

Vaknade av att mobilen vibrera mer än vanligt och insåg snabbt att nån ringde och det var såklart malin, shit jag hade försovit mig!? klockan var 7 och vi skulle åka, fick lite lätt panik då.. Fick på mig allt rätt snabbt o så sen var vi på g men skulle aldrig hinna till föreläsningen, så vi satte oss och pluggade med pm:t ist :) Det går frammåt nu iaf, skönt att vi kommer någonstans iaf :) Kom hem och frös som ett svin och kände mig helt utsliten.. Det var så varmt och skönt i sängen så jag kröp ner under mitt duntäcke och somna en stund :) Sen bar det av till nibbleskolan där mina söta små bröder skulle lussa :) Dom var jätte duktiga och sen vann vi på lotteriet också ;) Sa åt oscar att om vi vann skulle han ta de största med godis och det gjorde han ju såklart ;) hihih.. Drack lite te med mor nyss och såg att det var titanic på tv :) tittar lite på den nu och tar det lugnt.. Blir en lugn och skön kväll och upp tidigt imorgon för en massa plugg.. suck.. men snart har vi lite ledigt :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0