hoppsan..

Det var ju ett väldigt väldigt långt tag sedan jag skrev här och jag har hunnit gjort hur mycket som helst sen dess! :P
Jag sammanfattar det vell lite kort med att studenten var helt oförglömmlig och att mitt sommarjobb är helt okej + att kryssningen jag var på med min sötnos var super mysig :) resten som hänt är inte så viktigt ;)

Sverige har vart helt sämst i EM och jag tycker nästan synd om dom.. fast inte just nu :P

Idag ska jag iaf jobba börjar kl13 och sen blir det kanske att man drar och kikar på sötisens match vi får se hur trött jag är :) Det finns inte så mycket mer att säga förutom att jag kommer jobba en hel del och kommer absolut inte orka vara inne här och skriva :P Nu ska jag fixa med lite andra saker,

PÖSSPÖSS!!

Jag älskar fredrik mer än något annat på denna jord,
han får mig alltid att bli gla´ och det är en sån kille jag vill ha ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0