Oh boy..

Ja, jag jobbar verkligen varje dag och hela tiden.. Så vet ni inte vart jag är så är jag på Volvo eller Hagaberg! ;) Ikväll blire innebandy träning och det var så sjukt länge sen jag träna nu, har alltid jobbat kväll när vi har träningar.. Så det här ska nog bli kul hopaps jag :D Nu jobbar jag för att få pengar sen ska jag belönas utav det innan sommaren är slut & det är något som är säkert!! :) Fredrik är på semester med några vänner ett par dar så nu äre bara fokus på jobb och innebandy ;) huhu.. Nu ska jag återgå till min tjatande mor och hoppas tiden snart är dags för träning!

PÖSSPÖSS<3

I do mean you are the cutest boy I´ve ever seen and you´ve got that something,
something that I want, something that I need, a dirty little young girls dream ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0