fruktansvärda fredag..

Frågan är ju om kan bli värre än vad det är just nu? min hjärna bara snurrar och jag vet varken ut eller in.. Det är lika jobbigt varje gång detta händer och jag vettetusan vad jag ska ta mig till ;S men det är vell bara att gilla läget och se vad som händer, men det är inte alltid så lätt.. speciellt inte just nu.. Dagen började iaf bra med att fredrik kom hit och vi vilade lite sen tog vi en lååång dusch, alltid lika mysigt :) Sen fixade vi oss och drog iväg, blev inte så lyckat och sen blev det hem och han drog till sina kompisar.. Nu ska jag äta god mat och sedan blir det en snabbvisit i tennishallen för att kolla när han spelar och sen blire nog film med sofie :) Hoppas allt blir lyckat och att kvällen löser sig! Ett plus är ju iaf att man har bil och slipper cykla :D haha..
Ha en bra fredagskväll!

Pösss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0