huvudvärken..

Jag förstår inte vad som är fel, hela dagen igår hade jag typ huvudvärk mest på kvällen och när jag vaknar har jag lika ont.. Sover typ hela dagen och vaknar att den är borta men så kommer den endå :/ jag blir så trött!! Mår även så illa så de känns som jag ska spy hela tiden, känns inte alls kul.. Har umgåtts med fredrik hela dagen fast vi har ju mest sovit men det är ändå lika mysigt :) Sen sprang vi till bussen för att han skulle hinna med nått möte och då blev det ju inte alls bättre, mådde sjukt dåligt på bussen ;S men aja, ska itne klaga på d nu :P haha.. Snart äre dags för vårt lag att ha möte och det kan nog bli trevligt hoppas jag :) Senare blire bara hem och ta det lugnt tror jag.. Jag har typ en svin stort påskägg och det värsta är att det typ bara är massa äckliga godisar, kan det bli värre?! haha.. Men det kanske är lika bra ;) Nu ska jag kila och försöka få nått gjort utav den här dagen fast det går nog ej, men man kan ju alltid försöka!

PÖSSHEJ<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0