nattugglar..

Det var väldigt länge sen jag var här inne och skrev ser jag, kanske borde bli en liten ändring på de.. Får vell göra mitt bästa men det är inte ofta man orkar :) Men nu sitter jag här vid datorn en sen måndagskväll och har riktigt tråkigt, förstår inte ritkigt varför jag inte är trött? men det beror troligtvis på att jag sov lite eftermiddag idag ;) Så då kan jag passa på att skriva lite granna här ;) Vaknade så sjukt tidigt idag hemma hos sötisen, men vad ska man göra.. Har haft lite små problem med min sömn den senaste tiden, somnar jätte tidigt och vaknar jätte tidigt.. detta uppskattas inte direkt av vissa ;) Träffade Linn en snabbis idag då vi träffade en man och pratade lite jobb och sedan blev det hem till familjen och fira Eric eftersom han hade fyllt. Massa folk och god fika blev det :) Jag var riktigt på eftersom jag inte ätit något på hela dagen och det var vell inte direkt de klokaste av mig :P Men senare blev det film & en massa trevligheter hemma hos Linnéa med alla tjejer, det va riktigt länge sen!! Vi måste träffas mer, eller jag måste försöka vara med mer :P Men nu är det nog dags för mig att gå och sova och ringa min lilla sötnos som bara väntar på ett godnattsamtal ;) hihi..

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0