bästa onsdagen!

Jo, det här var då bästa onsdagen på väldigt länge alltså!! Fick världens nyhet och det ska bara bli så jävla kul ;D hihi, helt sjukt! trodde inte mina öron.. Tråkigt bara att man inte fick säga nått själv när det nu var så himlans hemligt sen kan alla andra säga de ändå.. men men, så kan de va.. Det gjorde mig lite besviken men vem fan bryr sig om hundra år? inte jag iaf!! Fast jag borde vara as glad så är jag ändå sur inombords :/ Känns inte alls bra, vet inte vad jag ska ta mig till :( Jag vill bara skrika ut allt vad jag har men jag vet inte vad!? Äsch, jag orkar inte bry mig, ska gå och gömma mig nånstans där jag kan få ruttna i min ensamhet..
Ha så kul alla ni andra som har ett liv^^

BAAAAAAAAAAJ <3

Kommentarer
Postat av: linnsan

klart du ska vara glaaaaaad, finns de något som kan göra en gladare just nu? :)

2008-05-08 @ 14:50:52
URL: http://linnekermalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0