fredag!

Idag mådde man inte lika bra som igår, fast frågan är om jag verkligen mådde bra igår? vet inte riktigt vad jag tänkte med.. Men studentfesten började bra och var skitrolig iaf :) Sen blev det som det blev och det hade nog vart bäst om vi drog till donkan istället när vi tänkte på de :P Men det värsta är att alla går runt och säger saker som inte ens är sant, dumt och inte ta reda på sanningen först!? Men skitsamma, en lektion idag sen ska jag till sofie på frissan så ska vi testa min balfrisyr och lite grejer :) hihi.. Sen ikväll vet jag inte vad som händer.. Något som jag vet i alla fall är att jag älskar fredrik mest av allt! Men ha en bra dag nu så får vi vell se om min kan bli bra..

PÖSSELIPÖSS <3

image2

Trust your heart and do what I do,
 ´cause I'm living to love you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0