innebandy :)

Ja, idag äre innebandyträning som gäller :) Måste fixa till en klubba eftersom jag fortfarande inte har någon :P men ska styra det i helgen med mammi tror jag ;) hihi.. Så idag får det bli något gammalt ihopplock eller sofies om jag får låna den :) Men iaf, provet idag gick nog hyffsat bra, fast när man säger så går det ju sämst? men de kan de inte ha gjort, då dör jag :P haha.. Men idag äre bara att börja plugga igen och det är ett prov som börge har gjort, suck.. Fattar noll av den där kursen! tycker synd om alla som ska behöva läsa den!! ;S Men skit i de där nu för jag orkar itne plugga ritkigt än ;) haha, klockan kvart över 6 så ska jag möta linnsan för vi ska spela lite brännboll med hennes lillesyrra och massa föräldrar tror jag :) är alltid kul med brännboll! Sen blire direkt till innebandyträningen som ingen längtat till? haha nejnej, inte alls :P Sen måste man fort hem till bästa tv-programmet ;) Men nu ska jag verkligen snart gå och plugga, jag måste verkligen! Ha det så bra nu för det ska jag eftersom min kväll är rätt fullspäckad ;)

PÖSSELIPÖSS <3

du är sötare än socker,
& du är en riktig rocker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0