Ny vecka :)

Ny vecka & nya tag! det är vell mottot för denna vecka, eller det borde det vara iaf ;) Dagen har vart relativt lugn, vi hade bara två lektioner och det var väldigt skönt :) Sötisen kom till skolan så man fick lite sällskap hem och sen blev det lite mys hemma också :) för vem orkar plugga när man kan ha det helt underbart? nej, inte någon kan jag tänka mig iaf.. Sen blev det att plugga lite natur eftersom vi har prov imorgon och det blir snart att plugga lite till.. tyvärr.. Men det gör inte så mycket för jag bryr mig inte längre vad jag får på proven det är ändå snart slut på den här skiten ;) haha.. Så det får nog duga med ett g imorgon :P Imorgon är det innebandy träningen och jag längtar super mycket :D Men det är länge kvar tills dess.. Nu ska jag gå och plugga så ha det så bra så hoppas jag på ett lycka till imorgon på provet :)

PÖSSHEJ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0