provprovprov..

Känns som det bara är en massa prov just nu.. Gårdagens prov gick bättre än förväntat fick ett VG på de ;) ojoj.. Men idag var nästan hela klassen lite busiga eftersom ingen hade pluggat nånting så gjorde vi en liten pakt och bestämde att den som skulle få godkänt på provet var tvungen att hoppa i ån med kläderna på ;) så det kan bli roligt att se vem de blir om de nu blir nån :O haha, för vi är verkligen helt sämst :P tråkigt bara att börge blir så ledsen, men ibland kan det faktiskt va såhär ;) Fredrik överraska mig när han kom till skolan och mötte mig så vi åkte till den blivande lägenheten och kikade hur det såg ut eftersom jag aldrig sett den :P Det var helt okej, fixar man tapeterna lite så blir det super mysigt :) hiih.. Sen åt vi lite mat och sen blev det att åka hem bara, utan sötisen :( För han skulle göra en massa viktiga saker tydligen :P Så nu sitter jag här och borde skriva lite på mitt arbete men jag orkar verkligen inte, vill bara sova!! Så jag ska nog ta mig en liten tupplur och sen börja plugga lite :) Nog för att man alltid säger så och det aldrig blir av, men jag ska verkligen försöka :) Nu får det vara slut skrivet för orkar verkligen inte..

TACK&HEJ <3


Snart har vi bara festen kvar och det kan inte bli mycke bättre än så ;) 
                         
image45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0