skepp&hojj!

Idag är det söndag och långledigheten är nu slut, känns ju sådär.. Helgen har vart rolig och mysig på alla håll och kanter :) Igår var vi i västerås och kolla på välgörenhetsmatchen och fredrik var jätte duktig tkr jag :) det var så nära & så spännande ;) men räckte inte hela vägen, så det blev 8-7 till vibs herrar :P Men sen åkte vi hem och då blev det lite hockey med fredriks kompisar sen gick vi båda vidare på varsitt håll och jag träffa nadja & linn och dessa var riktigt peppade på att dricka vin så det blev att vi tog lite vin och satt i en mysig liten "park" haha.. Det var skönt ute & vi alla hade jätte trevligt :) Sen blev det bara hem och sova typ, var så sjukt trött så jag höll på och dö.. fast jag somnade ist :) Men nu på morgonskvisten har jag hunnit med en massa grejer, jag har vart duktig och plocka ur diskmaskinen, strykt och sen setat ute lite i den lilla värme som fanns :) Så nu blir det bara att ta en dusch och sedan vet jag inte vad som händer.. Vill väldigt gärna träffa min sötis men vi får vell se hur det blir med den saken.. Sen MÅSTE jag försöka ta tag i det där arbetet också, usch! har skrivit några rader iaf ;) Nu ska jag kila till duschen..

BYEBYE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0