slutspurtt ;)

Yes, har inte skrivit på väldigt länge och det beror på att vår dator har gått cp sönder och att den andra är så seg så jag inte orkar siktta där plus att det är sista veckan innan betygen sätts i skolan så vi har haft förjävla mycket att göra :P Men de har gått bra, haft dansträning, hämtat balklänningen, tränat, pluggat och allt man bara kan tänka sig som måste göras nu innan balen.. När jag fick klänningen insåg jag att inga skor jag hade passa eftersom de var för höga så jag och mamma fick lite panik men de löste sig :) vem bryr sig hur de ser ut liksom om de inte syns så mkt ;) Idag har vi lyssnat på polisen i varma vinterkläder och gått lite skottkärra till matsalen och det var väldigt varmt och jobbigt! :P Sen blev det hem och ta det lugnt för att sedan åka med min älskling och köpa lite kläder :) han hitta några tröjor och dom var jätte fina eftersom det var jag som valde :) hihi.. Nu är han och tränar och jag och mamma är ensamma, vi ska snart grilla och det ska bli riktigt mysigt :) Sen kommer även min sötis tillbaka då vi ska kolla lite tv och bara myyyysaa :) hihi, något jag längtat länge efter :) Imorgon äre den stora dagen då vi har BAL i bivurparken :) Hoppas på solsken och en massa fint folk kommer att synas till :) kommer få panik för jag måste ju hinna ta kort på alla fina flickor :) Sen bär det av till Västerås för att äta fin middag och dansa och allt vi ska göra :) Ska bli så himlans kul!! Jag längtar såå..
Men nu ska jag gå och tända på grillen, ni kan ju försöka ha det bra men ingen kan ha det så bra som jag har det just nu, för mitt liv är helt underbart :) Blir nog lite bilder sen på bilddagboken..

PÖSSPÖÖSSS!!

Jag älskar dig fredrik, du är min ängel och mitt liv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0