soool :)

Idag skare bli jätte varmt och det är redan varmt :) hur underbart! mamma väckte mig supertidigt för hon är svin taggad på att sola, fast vem är inte de ;) Nu väntar vi bara på att solen ska komma över lite träd så vi kan sätta igång :D Kvällen igår var super trevlig! tack så jätte mkt för allt tjejer, speciellt nadja :)
Nu ska jag sola, skriver kanske lite mer senare ;)



Solen var så sjukt varm idag och himmlen var helt blå! kunde inte vaa en bättre dag än denna :) Jag och mamma har nästan solat hela dagen och sedan klippte jag gräset lite grann :P det var svin jobbigt men jag klara de ;) matte vart inte riktigt nöjd och klipper det igen :P haha.. Jag fick även ett skavsår på tummen av gräsklipparen :( uuh, det gör jätte ont! men nu har jag nyss duschat och det var riktigt skönt så nu har jag inte direkt så mycket att göra så jag skriver lite blogg.. Sötisen fredrik kommer hit senare och då vet man aldrig vad vi hittar på, kanske spela kubb eller lite innebandy vem vet ;) hihi.. Det ska iaf bli kul! Men nu är han lite upptagen med allt annat som inte handlar om mig ;P hah! Det ska bli gott med grillat och kvällen kommer sluta väldigt mysigt om jag får bestämma :) hihi..
Ha en bra lördagskväll gott folk!

PÖSSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0