tjejkväll :)

Dagen började med ett jävla prov som kunde ha gått så jäkla mycket bättre än vad de gjorde :P sen blev det en liten fika med malin i solskenet :) det var ju rätt lugn start.. Sen blev det ännu lugnare med film och lite prat efteråt. vi var sämst, speciellt jag och linn, vi lekte med en ltie söt nyckelpiga ist :P haha! Sen skulle jag direkt till kicks för att bli provsminkad inför balen och jag blev jätte nöjd :) det kommer bli så fint så! bara jag blir lite brunare bara :P haha.. Nu äre snart dags för innebandymöte eftersom vi nu ska få spela i div1 nästa år och det är ju förjäkla underbart ;D sen blir det hem till sofie för lite fixs och sen blir det vidare till Nadja som vi ska fira :) Blir lite umgås och en massa trevligt med tjejerna sen går vell dessa ut på krogen men jag följer som sagt inte med :) Ska träffa min sötis istället :) frågan är bara vad vi ska hitta på.. Men det blir nog bra :) Nu ska jag gå och se så jag får med allt jag behöver sen ska jag vell börja pallra mig mot stanis :)
Ha en bra kväll & även helg!

PUSSIPUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0