wihoo :)

Nu vet alla årets nyhet och de va ju att vi KÖPINGS IBF ska spela i div 1 nästa år :) eller nästa säsong :P det är stort! Idag har skolan vart väldigt seg och vi hade läxförhör på ekonomin och det gick ju sådär ;) haha..  Sen vare bara att åka hem och nu måste jag ta tag i att plugga för imorgon är det prov och jag ska klara de :D haha! Senare ikväll äre löpträning i skogen och det kan ju inte bli annat än kul ;) hah.. Men hoppas denna dag går fort för jag orkar inte ha tråkigt framför nån jävla pluggbok!! Imorgon blir det andra trevligheter då vi ska fira nadja som fyllt 18år och en massa annat skoj :) blir tyvärr ingen utgång för mig men har man inte pengar så har man inte ;) Det är inget som jag direkt gråter över, att gå ut på hantis alltså :P
Men ha en bra dag nu, hejdå :)

PUSSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0