helgen är slut..

Helgen tog ju slut när det precis hade börjat.. Som vanligt alltså.. Vi vann i lördags! och det var jätte kul o se hur duktiga vi var :) Skönt med två vinster och två förluster efter fyra spelade matcher, det är faktiskt riktigt bra :) Sen blev det och fira våran lilla petra som fyllt 19 i veckan :) Blev tillsist hantis och där var det vell trevligt :) Var vell inge speciellt, men lite folk var de iaf :) inte för att ja kände igen nån typ men ändå :D hihi.. Sen igår var jag på innebandy hela dagen typ med massa flickor :) alltid lika kul och kolla innebandy :) Sen blev det en lugn och skön kväll framför tvn :) jag är så dålig på att skriva men man har faktiskt inte mycket tid nu när man pluggar en massa.. skolan varje dag för 2timmars föreläsningar/lektioner, helt förjävligt säger ja bara.. känns så onödigt..

Imorgon såg jag att vi skulle spela träningsmatch med innebandyn? hur kul! jag som längtat så läängeee :)

Nu blir det att ta det riktigt lugnt och kolla på allt som visas på tvn ungefär ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0