hundra år sen sist..

Ja, det kan man ju verkligen säga att det nästan var! Har inte direkt haft tid med datorn nu när jag haft fullt upp med skolan osv :) Tentan idag gick okej tror ja? minns inte riktigt uppgifterna innan den SISTA! för den var förjävlig och det är den enda jag tänker på :S för det gick så dåligt och den var på 10p uuh :/ Men får verkligen hålla alla mina tummar jag har nu för vill inte göra om den i december det går liksom inte!!

Ledig imorgon iaf, hur skönt som helst :) Ska ta en rejäl sormorgon och sen rycka tag i och stöda mitt bedrövliga rum! fyfasiken säger jag bara vad de är stökigt och dammit och jag vet inte vad :/ Annars blir det en lugn kväll för min del :) Ska upp supertidigt på lördagen och följa med min lilla sötis på innebandy, han har poolspel och han kommer vara hur duktig som helst :) Sen har vi egen match mot skattkärr och hoppas på en höjdarmatch! Inte helt säkert att man får spela men man får hoppas på de bästa! jag har ju trots allt vart sjuk ett bra tag ;) hihi.. Nu blir det tvn och sängen för mig, för jag är helt slut! Nattiis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0