torsdaay..

Veckorna bara springer iväg ju!

Nu är det snart helg igen och då som vi brukar vara som gladast ju ;) hehe.. Idag har jag vart i skolan mellan 8-10, det kan aldrig kännas mer onödigt än dessa lektioner.. Men får vell hoppas att man lär sig nått vettigt iaf ;) hehe.. Sen blev det hem och sooova det var så sjukt skönt :) Nu är det snart kväll och då vankas det innebandy träning, ska bli riktigt kul hoppas jag ;D För vi har ju match i helgen så vi måste ha en bra träning, nog för att vi ska träna imorgon också men det är bara kul ju :) Annars så händer absolut inget speciellt i helgen, blir lugn vi ska fira min "pappa" mattias också som blir 37 barre ;) haha.. Måste upp på stan och köpa nått för engångsskull :) för han betyder ju liksom lite grann för mig, eftersom han funnits där för mig sedan jag var 4 och nu är det dags och sluta låtsas vara med på mamma/familjens present.. för jag börjar ju faktiskt bli stor ;P haha.. Ska även ta tag i och köpa lite fina julklappar till familjen också :) men det är inte dags än.. Jag är dålig på att skriva därför skriver jag nu för flera dagar framåt så  jag slipper känna mig så dålig.. hahaa.. Ha en bra kväll och eftermiddag nu!

- you're hot then you're cold..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0