äntligen!

Jag har precis fått i mig en smörgås med räkost, gud så gott de va :) Sen har jag även druckit en heldel iste som också är riktigt gott, speciellt smaken peach ;) hihi.. Dagen har vart skön eftersom jag fick de där starkare tabletterna så blev jag pigg direkt imorse och behövde inte ligga helt död i soffan hela dagen, har skrällat lite faktiskt ;P Mamma skulle komma hem på lunchen och vi skulle äta lite grann, försöka iaf.. Då började jag sopa golvet i köket och plocka ur diskmaskinen och en massa sånt :) duktig jag är! Alltså måste bara säga att det är så jäkla dåliga program på dagarna, det är helt sjukt! Det är bara en massa pratshower där dom skriker en massa, visst kan vissa vara intressanta men det är lite för mycket, på alla kanaler liksom, annars är det typ tvshop? De kan ju tänka till lite tycker man ju ;) Satt och kolla på jetix och barnkanalen istället, mycket bättre ju :P Dagen har annars vart väldigt lugn, det är nu alla bra tvprogram har börjat så har inte haft tid och skriva något, men funderar på att spela in bästa greys så jag kan kolla på oskyldigt dömd också, om det nu hette så? tror de iaf :) Nu kollar jag på make me a supermodel, där är de ju riktigt hett :P hohoh, tänk o vara med och ta dom där bilderna liksom ;) Men men nu ska jag fortsätta kolla på tv och bara njuta av en bra kväll :) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0