dagarna bara springer..

Kan man ju säga, vart hemma typ 5 dagar, det har vart långtråkigt men ändå gått rätt snabbt :P Det har verkligen vart förjävligt.. det går liksom inte att beskriva, fast det har ja vell gjort i alla andra inlägg så har vell gått rätt bra ändå.. nu mår jag bra men var nyss på apoteket och hämta lite starkare dos av värktabletter så nu känns det bra :) Ikväll äre bra tv-program för engångsskull :) Träffade Fredrik idag när jag var på apoteket det var kul o se han :) var ett tag sen faktiskt!  Som jag säkert nämnt tidigare så skulle jag vara ifrån folk som var förkylda, för då läker inte mina sår om jag blir det.. Men såklart har ju min lillebror eric blivit jätte förkyld, typsikt liksom.. Får försöka vara ifrån han men har är ju som han är :P haha.. men nu ska jag kika lite på tv, ha en bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0