fredag..

Idag är det fredag och då brukar man ju vara glad men jag är mest uttråkad.. Vaknade av att telefonen ringde men förstog att det var mor min så orkade inte gå upp och svara.. Men sova kunde jag inte mer efter de iaf, så det blev upp och läsa tidningen som jag verkligen måste läsa varje morgon.. Missar matchen imorgon som det även stod i tidningen och det är ju inte så jätte konstigt, men jag missar den ju inte helt för jag ska baske mig dit och heja! :) Men om vi återgår till fredag så kan jag vell påpeka att de visar så sjukt dåliga program på tvn, jag förstår inte vart dom vill komma med allt skit? Men det är vell bara bita ihop när man inte har något annat att göra.. Skulle behöva plugga också, men jag känner ingen motivation där heller.. Fast det börjar bli väldigt krisit! Ikväll har jag hört att laget har hyrt Malmabadet och det låter ju trevligt nog för att jag inte kan delta men kanske kan åka dit en stund iaf :) Ska höra mig för lite med tjejerna hur det ser ut ;) Det var ju så länge sen man träffa alla, jag har ju vart instägd här i en vecka liksom! Men nu ska jag ta och försöka få i mig lite yoghurt eller liknande och bädda ner mig framför tvn :)

Ha en bra dag och extra lycka till idag till fredrik som har match ikväll!
hoppas ni vinner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0