hjälp!

Nu är det redan onsdagkväll och imorgon smäller det, innerst inne är jag typ livrädd! Fast känner inget just nu.. får se hur det känns imorgon, känner på mig att det kommer bli en evig väntan imorgon, hur jag ska klara mig på tom mage är en annan fråga.. helt sjukt, jag som verkligen inte klarar mig utan frukost! tur att jag har min mor med mig och hoppas verkligen jag kommer hem samma dag, vore så skönt! :) Sen får vi se hur bra jag mår, hoppas det går okej iaf och att jag kan prata när jag vaknar! man vet ju liksom aldrig :P haha.. Nej, nu måste jag beställa lite linser så jag ser någonting nästa vecka :) Ikväll blir det ett världsavsnitt av greys, gud vad det är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0