lördag..

Idag är det lördag och jag har nog aldrig vart så seg som jag är idag.. Igår blev det tacos med tjejerna på etage, sen tog vi det lugnt & satt ett tag på H :) Sen skulle vi iväg på en liten tripp och det blev ju som det blev ;) haha.. Men slutade med att man satt med Sofie på donkan kl12? kul kväll :P haha.. Sen blev det hem och sova bara, alltid lika skönt :) Vaknade skitans tidigt när min familj klev upp och trodde aldrig jag skulle somna om :S helt sjukt! Men idag blir det hur lugnt som helst! har inte lust med någonting :/ Ska bara sitta inne och kolla på film.. Nu orkar jag inte skriva mer, det är så sjukt grått ute så man blir mest demprimerad tror ja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0