upptagen..

Just nu är jag väldigt upptagen på alla möjliga vis.. Tenta nästa vecka och jag är skitans stressad, det är sååå mycket man måste kunna :S helt sjukt! Så det är däför jag ej skrivit här på senaste tiden :) Halsen är bättre men inte helt bra, svider och bränner fortfarande och äter inte allt ännu, äter knappt något, men iaf.. Går på värktabletter och får se när det blir bra.. Måste iaf vara bra till vår hemma premiär!! :) Nu skriver jag ut lite föreläsningspapper på de föreläsningar jag missat och sen blire o skriva ut nån gammal tenta som man kan plugga lite på ;) hihi.. Imorgon blir det skolan med plugg hela dagen! Sen ska jag nog mysa lite med fredrik på kvällen :) man måste ju slappna av lite ibland ;) hihi.. Det var allt för mig, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0