första skoldagen..

Yes, idag vare min första skoldag på den nya stora skolan ;) det gick mycket bra tycker jag.. Om man inte tänker på hur svårt de kommer bli + att vi redan har ett tjockt häfte att läsa tills på onsdag och att vi har vår första redovisning nästa vecka.. så är allt helt lugnt :D haha.. Blev en rätt kort dag idag hade lite genomgån av kursen och sånt där idag och sedan far vi runt efter en massa böcker som vi behöver :) Sluta med att vi beställer allt från nån sida :P Min nya dator fungerar perfekt, den är även jätte fin :) Nu harjag fixat så mycket som det bara går med allt som har med skola, räkningar och allt vad de nu heter.. Dags för nån timmes vila, skulle inte sitta fel eftersom jag gick upp så tidigt imorse :/ Sen blir det lite löpträning, kul och träffa laget iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0