ledig dag..

Ja, idag var man ledig från skolan iallafall.. Hade ett helt kompendie att läsa ut tills imorgon och jag började med att läsa lite av de som var kvar och sedan städade jag lite hemma så mammi skulle bli nöjd över mig :) Efter de så gjorde jag mig lite i ordning för att sedan träffa fredrik :) Vi åkte till big inn och käkade lite kina & sedan shoppa vi lite kläder, eller mest fredrik.. jag hjälpte han så han fick prova typ 20 plagg, haha :P Det är alltid mycket roligare med killkläder ;) Han blev nöjd hoppas jag & det blev även jag med min tröja som inhandlades :) Det är riktigt trevligt att kunna umgås med han och bara ha riktigt roligt :) Så skönt och kunna vara glad på riktigt! Men efter det var det bara att åka hem och byta om för att åka till innebandy träningen och svettas lite, det var en rättså rolig träning idag, vi gjorde liksom saker vi inte brukar pyssla med ;P Sen den där styrken är fortfarande väligt jobbig.. men jag överever nog.. Imorgon blir det skolan för en mer riktig föreläsning så vi får vell se hur det går :) haha.. Nu ska jag varva ner och snart försöka sova för imorgon blir det att gå upp tidigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0