livet..

Just nu lever jag vell tydligen livet.. Orkar aldrig skriva här eftersom jag har ett liv och jag orkar itne bry mig heller för att jag har ett liv ;) haha! Nej, nu ska vi inte vara sånna :) Skolan tar mycket plats just nu, mycekt att göra hela tiden men jag skulle behöva ägna mer tid men går tyvärr inte.. Mitt vardag ser typ likadan ut varje dag, skola, träna vila vännerna.. Men ja ska absolut inte klaga! Men jag vet fortfarande varken ut eller in :S det är så jävla jobbigt, fattar inte vad fan jag håller på med men ändå vet jag vad jag vill? vad är det för skit snack liksom.. Kan inte vara roligt och läsa mina inlägg för det är så jäkla krångligt alltihopp.. Men ser fram emot dagarna som kommer nu iaf, 25e pengar, 26e lön, 27e match&party och 28e bara soooovaa :) Kan inte bli bättre dagar ;) tss.. Nu färgar jag håret men är inte så säker på att det blir något :) kan ju alltid hoppas, var även och fixa mina naglar hos mammas jobbarkompis Linnea igår, hon var super duktig ;) Nått jag rekomenderar! Känns hur verkligen som helst ju :) Idag blir det skolan i 2h sen blir det lugnt och idag MÅSTE jag verkligen läsa.. blir så arg på mig själv när jag aldrig gör något :P  Allt man säger låter så himlans lätt men när det väl gäller är de det svåraste som finns..

I'm falling to pieces..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0