090518

Dagen började tidigt med att cykla upp på stan till hårfixaren och börja fixa till håret. Det blev en aning mörkare än jag räknat med men lite kommer gå bort efter några tvättar, mina toppar sög verkligen åt sig allting. Klippningen blev verkligen as bra! aldrig vart så nöjd efter ett frisörbesök tror ja :) Och allt detta gjorde min underbara vän Sofie, synd att hon inte har så länge kvar på sin praktik annars hade jag verkligen rekommenderat er att gå dit :) En bild lägger jag in senare på resultatet. Jag känner att jag verkligen har lust att göra om designen på min blogg men vet inte riktigt hur jag vill att den ska se ut så får klura lite på de ;p hihi.. Ska nog börja med de nu på en gång ;)

Min bror har för övrigt namnsdag idag! Grattis till han & alla andra eric/erik :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0