en uppdatering har skett!

Ja nu är det äntligen dags för en uppdatering här! det var ett tag sen kan man ju lugnt säga ;p Kände att de nu var dags igen :) Jag har lite saker som skulle behöva ändras men de får vänta lite grann :) har till exempel inte sådär svart hår längre ;p men de får talås ett tag till ;)

Just nu sitter jag har jag tagit en paus i allt mitt läsande som det lätt blir när det är så jäklarns långtråkigt, sitter och läser i boken "Vår Ekonomi" och det handlar bland annat om lite låg och högkonjukturer m.m.. Men jag måste verkligen läsa i fatt allt idag, blir så trött på mig själv när jag e så lat ;p Men nu känner ja mig taggad o ta tag i allt, ska verkligen inte göra nått i helgen, bara plugga typ. Känns som de behövs! Ingen träning idag heller pga att folk inte kan fråga om vi ska fortsätta träna som vanligt på våra tider och istället går o bokar in dom!? idioter. Så nu blir det träning på torsdagar mellan 21-22, kul? Men blir i alla fall mycket tid åt att läsa idag.. Ikväll är det både despret och den där kval saken till eurovision? känns som jag inte vet vilket de blir men troligtvis överväger despret iaf ;p nej nu måste jag sluta men ska försöka vara tillbaka imorgon och skriva igen eller så kanske det blir lite seanre om jag har tråkigt ;)
Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0