kväll..

Det finns verkligen ingenting att se på tv på söndagar längre, vad har hänt?! jag är sådär halv trött så jag orkar inte ta tag i läsningen men jag är heller inte tillräckligt trött för att sova.. Jag kommer verkligen sakna alla mysiga kvällar emd familjen när jag flyttar, förstår inte riktigt hur ja ska klara de ;p det är så himlans mysigt att sitta hela familjen i vardagsrummet och titta på tv och bara umgås och mysa ju :) Sen kommer jag bli helt själv ju, jag som är så sällskapssjuk kommer ju bli helt tokig! Men kanske är bra för studierna, då kanske jag tar tag i dom ;) Alltså jag vill verkligen på britney spears konsär i sommar, men vet inte en enda människa som skulle vilja följa med?! jag skulle bli helt överlycklig om de skulle ske :) men man kan vell inte hoppas för mycket.. Hoppas iaf på ett bra resultat imorgon hos frisören sofie, kanske lägger ut ett litet resultat om jag har orken ;p
Sov så gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0